- رشد
- سرنوشت
- نفس
- تاریخ انقضای خیلی ها گذشته....این منم تاریخ اعتبارشونا تعیین میکنم......چون وسیله ان تا انسان
- واسه دل خودمه...
- منتظر بودم ولی اسکار میگیری شک ندارم
- همه پیامها را بخون خوب ...ممنون...خود کرده را نیست تدبیر
- اسپانسر من خداس، تحت حمایتشم
- تازه فهمیدم چه خبره چی شده....فرصت داری هنوزMZ
- شما دقیق کی هستی؟ نمیدونم ، ولی دمت گرم....من کلن سخت باورم دیگه روی همه چی بعد اون اتفاقها

عشق چشم بسته دلو بهت دادم با پای خودم به دامت افتادمدیگه چی میخوای از جون یه آدمعشق تو این قهر و آشتیای یه ریزیبهم میزنی هی مگه مریضی.....با این همه باز چه عزیزیعشق بوسه ای وسط پیشونییه زخمی که تا تنها...
بهترین روز زندگی من روزیست؛ که تو در میان ناباوری ها می آیی… کنارم می نشینی و دستم را می گیری… تنها...